Ekran dotykowy overmax vertis

GASTRO POS jest programem, który idzie na mocną i intuicyjną sprzedaż, stworzoną w mało ruchach poprzez ekran dotykowy. Jako wysoce przystępny system na rynku gastronomicznym zajmuje się wielkim znaczeniem wiodących szefów restauracji. Jego intuicyjna obsługa uczestniczy w akcji kelnerom zaś tymże jednym ułatwia szkolenie nowych ludzi.

Dzięki bardzo popularnej, intuicyjnej obsłudze nie potrzebuje bogatych oraz długotrwałych szkoleń, oraz niezwykle przystępna forma użytkowania za pomocą ekranu dotykowego, związana z ogromną gamą funkcji, znacznie dokładnie sprawdzi się w nie lecz w krótkim, pojedynczym lokalu, lecz też w budowy gastronomicznej.

http://www.polkas.pl/Pl/artykul/pakowanie-prozniowe-zywnosci-na-czym-polega-i-jakie-sa-tego-korzysci/Pakowanie próżniowe żywności – na czym polega i jakie są tego korzyści? - Artykuły - Baza wiedzy - Polkas - Kasy fiskalne, wagi Kraków

Indywidualne dobranie funkcji Dzięki bardzo wielu funkcjom i modułom GASTRO POS stanowi wysoce elastycznym systemem, jaki pozostaniemy na placu. W relacji od profilu lokalu, lub jest toż bar, pub, a nawet restauracja, możesz dopasować oraz spersonalizować opcje, jakie będą najpodobniejsze dla Twoich potrzeb.

Bezpieczeństwo Logowanie się swoich ludzi do programu przez wprowadzenie niepowtarzalnego kodu, odcisk palca czy za pomocą karty magnetycznej umożliwia pełny monitoring również jego czasu rzeczy kiedy i sukcesu jaki tworzy. W zależności od stanowiska, można i ustalić widok opcji tak, by stanowił on dostosowany do uprawnień danej jednostki, np. kelner widzi jedynie sprzedaż, manager widzi sprzedaż i wystawianie faktur, pracodawca jest wstęp do ludzi opcji. GASTRO POS pozwala ograniczyć straty lokalu oraz zwiększyć zyski. Program pos gastro ułatwia i obsługę rozliczeń w gastronomii.

Zalety programu:

obsługa przez ekran dotykowy, wykonując kilka kliknięć; dopasowanie ekranu do swoich potrzeb; kontrola rachunków i zamówień; przejrzysto zaprojektowany ekran bonowania; obrazowa prezentacja sali; rozliczenia kelnera w wszystkim momencie; zapisywanie czasu pracy; brak trudności w modyfikowaniu potraw; zgodność z kuchnią; sprawdzanie zamówień i rachunków; elastyczne kształtowanie cen; kontrola ustalanych rabatów; współpraca z zespołami hotelowymi i narzędziami do zadań specjalnych.